ساندویچ ساز پرفروش برتر
نوشته شده توسط : نازی

سوال بیشتر افراد : بهترین مارک ساندویچ ساز چیست؟
بیشتر جستجوها در سطح اینترنت برای ساندویچ سازهای چند کاره مارک های همچون پارس خزر ، فلر ، کنوود ، و دیگر برندهای مطرح است و کاربرد آنها چگونه است. که زیاد سرچ می شوند ما سعی کرده ایم که پرفروش ترین و بهترین مارک ها که از نظر کاربرن خوب هستنند را برای خریداران راهنمایی جامع معرفی نماییم.

لیست قیمت 36 مدل ساندویچ ساز پرفروش موجود بازار

ساندویچ ساز بلک اند دکر مدل TS4080
۱,۲۱۵,۰۰۰ تومان
۲۲.۱میلیونتومان

ساندویچ ساز دسینی مدل 6IN1
۱,۳۰۷,۰۰۰ تومان
۳۱.۱میلیونتومان

وافل ساز مدل مینی سانی
۶۲۵,۰۰۰٪۴
۵۹۹,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز پارس خزر مدل SM-850P
۸۲۰,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز نیکووا مدل NSM-59
۵۳۹,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز دسینی مدل 400
۵۵۰,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز و وافل ساز دی اس پی مدل KC1049
۹۸۰,۰۰۰٪۸
۸۹۹,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز میگل مدل GSM 400
۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان
۲۵.۱میلیونتومان

ساندویچ ساز دنور مدل SM-2020G
۱,۷۹۹,۰۰۰٪۴۲
۱,۰۴۹,۰۰۰ تومان
۱۷۹۹۰۰۰۰٪۴۲
۰۵.۱میلیونتومان

وافل ساز مدل kp-7
۱۹۷,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز میگل مدل GSM275
۹۸۰,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز کنوود مدل SM642
۳۴۰,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز فوما مدل FU _ 451
۱,۰۸۶,۹۹۰ تومان
۰۹.۱میلیونتومان

ساندویچ ساز کنوود مدل SM-642
۳۴۸,۷۶۰ تومان

ساندویچ ساز دسینی مدل ۵۰۰
۵۶۴,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز مدل SM642
۳۴۰,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز دی اس پی مدل KC1051
۱,۱۹۹,۰۰۰٪۵
۱,۱۴۵,۰۰۰ تومان
۱۱۹۹۰۰۰۰٪۵
۱۵.۱میلیونتومان

ساندویچ ساز تلیونیکس مدل TGT1300
۴۴۵,۰۰۰٪۷
۴۱۵,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز کرکماز مدل A329-16
۲,۹۶۹,۰۰۰ تومان
۹۷.۲میلیونتومان

ساندویچ ساز میگل مدل GSM 401
۱,۴۹۹,۰۰۰ تومان
۵۰.۱میلیونتومان

وافل ساز کاراجا مدل Fun Day
۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان
۳۰.۲میلیونتومان

ساندویچ ساز دسینی مدل DS-417
۴۱۰,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز المپیا مدل 655-OE کد FF
۵۰۰,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز ویداس مدل VIR-5637
۹۹۴,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز دسینی مدل دو کاره 1400
۱,۰۸۰,۸۰۰ تومان
۰۸.۱میلیونتومان

ساندویچ ساز رومانتیک هوم مدل SAW-15
۳۳۹,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز هانوور مدل 1010
۵۵۹,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز وگاترونیکس مدل VE-119
۶۳۸,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز مکسی مدل SW-44
۵۱۱,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز کرکماز مدل A328-05
۲,۹۳۰,۰۰۰ تومان
۹۳.۲میلیونتومان

ساندویچ ساز مایر مدل 510
۶۳۰,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز میگل مدل GSM 200
۷۸۰,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز مگنتا مدل RMH304
۱,۰۱۰,۰۴۰ تومان
۰۱.۱میلیونتومان

ساندویچ ساز درما مدل MZ10
۷۴۵,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز جورج فورمن مدل 22160GCC
۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
۶میلیونتومان

دستگاه ساندویج ساز کاراجا مدل FUTURE
۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان
۹۰.۱میلیونتومان
بهترین راهنمای خرید ساندویچ ساز

چه افرادی انواع مدل ساندویچ را دوست دارند؟ شاید غذای بسیار راحت ، یک ساندویچ داغ و خوشمزه بتواند برای هر کسی لذیذ باشد. ساندویچ ها علاوه بر داشتن مواد مغذی و خوشمزه بودن ، می توانند بسیار سالم باشند ، به خصوص اگر خانگی باشند. به علاوه ، بسیاری از آنها بسیار آسان تهیه می شوند – تنها چیزی که لازم است چند ماده و یک توستر یا کوره است. اما کدام نان تست یا کوره باعث می شود ساندویچ های خوشمزه ترین و پر از انرژی باشند؟

برای راهنمایی خرید جهت انتخاب بهترین ساندویچ ساز، ما نه تنها برخی از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل های موجود در بازار را مورد بررسی قرار داده ایم ، ما این نقد و بررسی ها را برای شما انجام داده ایم. در آن ، ما همه جنبه های توسترها را پوشش می دهیم ، از جمله اینکه چه ویژگی هایی را باید هنگام خرید جستجو کرد ، انواع مختلف توستر ، بهترین مارک های ساندویچ سازها و موارد دیگر. بنابراین ، بنشینید و بخوانید تا امروز ساندویچ پز مناسب را پیدا کنید.

 

مواردی که باید هنگام خرید ساندویچ ساز در نظر بگیرید
برای خرید بهترین ساندویچ ساز برای نیازهای خود ، مهم است که ابتدا از خود چند سوال بپرسید.

اساسی یا چند منظوره؟
اول از همه ، آیا شما نیاز به یک توستر اساسی یکبار مصرف یا یک دستگاه آشپزخانه چند کاره دارید؟ اگر این اولین ، ساندویچ پز ساده و ارزان قیمت باشد ، راهی برای پیش روی شماست. شما انتخابی از مدل های برقی یا مدل های قدیمی تر که در محدوده استفاده می شود ، دارید. اگر به مورد دوم علاقه دارید ، مدل هایی را انتخاب کنید که امکان پخت و پز همه کاره را فراهم کند: کوره هایی که به شما اجازه می دهند ساندویچ ها را بسازید ، وافل درست کنید ، گوشت و سبزیجات را گریل کنید و تخم مرغ را بپزید. به خاطر داشته باشید که این دستگاه ها به طور کلی نسبت به مدل های پایه گران تر هستند.

بزرگ یا کوچک؟
نکته مهم دیگری که باید در نظر بگیرید اندازه توستر است. اگر فضای زیادی در آشپزخانه دارید ، لازم نیست زیاد فکر کنید – انتخاب های بی پایان است. توصیه ما؟ از انتخاب توسترهای بزرگتر خودداری کنید ، زیرا دارای سطوح پخت و پز بزرگتری هستند ، که هنگام پخت و پز برای دو یا حتی به عنوان یک خانواده مفید است. اگر فضای زیادی در آشپزخانه ندارید ، نگران نباشید – تولیدکنندگان ساندویچ سازهای با کیفیت زیادی در بازار عرضه کرده اند که جمع و جور ، قابل استفاده و ذخیره هستند. در این حالت ، شما باید به دنبال نان تست هایی با سطح پخت و پز کوچکتر باشید که بتواند یک یا شاید دو ساندویچ را به طور همزمان در خود جای دهد. همچنین به دنبال مدل هایی باشید که بصورت عمودی قابل ذخیره باشند ،

صفحات قابل جابجایی یا غیر قابل جابجایی؟
برخی از ساندویچ سازها دارای ورق پخت قابل جدا شدن هستند ، در حالی که برخی دیگر سطوح پخت دارند که قابل جدا شدن نیستند. در حالی که این جزئیات ممکن است ناچیز به نظر برسد ، برای بسیاری از افراد ، چیزی است که باعث ایجاد یا خرد شدن کوره می شود. به همین دلیل است: بشقاب هایی که پس از انجام پخت و پز به راحتی از بین می روند نیز می توانند به راحتی شسته شوند. کافی است آنها را در ماشین ظرفشویی قرار داده و تمام شد: بشقاب های کاملاً تمیز و مرتب. از طرف دیگر بشقاب های غیر قابل جابجایی تمیز کردن بسیار مشکل است. از آنجا که نمی توانید آنها را از توستر بیرون بیاورید ، باید آنها را به صورت دستی و اغلب به آرامی تمیز کنید تا به قسمت های برقی دستگاه آسیب نرسانید. خوشبختانه ، امروزه ، بیشتر صفحات غیر قابل جابجایی تمیز کردن آسان است زیرا آنها نمی چسبند. معمولاً (اما نه همیشه) کافی است که آنها را با یک پارچه گرم و مرطوب پاک کنید تا آنها را تمیز و مرتب نگه دارید. با این وجود ، گاهی اوقات برای خارج شدن از آن باید از چربی های آرنج زیادی استفاده کنید.

ارزان یا گران؟
سرانجام ، هزینه ای برای پرداخت وجود دارد. در حالی که درست است که قیمت همیشه کیفیت محصول را دیکته نمی کند ، اما بیشتر از آن است که نمایانگر دوام و کارایی کلی دستگاه نیست. به گفته این ، شما مطمئناً برای به دست آوردن یک ساندویچ ساز عالی ، نباید پول صرف کنید! امروزه بسیاری از مدل های مقرون به صرفه در بازار وجود دارند که از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار هستند. بنابراین یافتن وسیله ای که نیازها و ترجیحات شما را برآورده سازد ، هرگز آسان تر نبوده است. با این حال ، اگر قیمت کشیدن نیست ، عاقلانه است که از مارک های معتبر کمی گران تر روی آورید.

چرا باید یک ساندویچ ساز صبحانه تهیه کنید
مطمئن نیستید که در زندگی خود به یک ساندویچ ساز نیاز دارید؟ در اینجا سه ​​دلیل اصلی وجود دارد که چرا ممکن است بخواهید در یک توستر با کیفیت سرمایه گذاری کنید.

یک صبحانه سریع و سالم
اگر غالباً زمان کوتاهی دارید اما می خواهید عادات سالم تری را در زندگی خود بگنجانید ، یک ساندویچ ساز ضروری است. قبل از رفتن به محل کار ، به یک صبحانه سریع و سالم احتیاج دارید؟ اگر گیاهخوار هستید ، و شاید مقداری پنیر ، مقداری نان سبوس دار ، یک تخم مرغ ، مقداری بلغور مرغوب یا جایگزین گوشت مصرف کنید و آنها را داخل نان تست خود قرار دهید. سپس کاهو ، گوجه فرنگی ، و اسپرد یا غوطه و وریلا را اضافه کنید – فیبر ، پروتئین و چربی های سالم همه در یک!

میان وعده ها و دسرهای خانگی
اگر عاشق شیرینی هستید یا بچه های شما دوست دارند ، حتماً باید یک ساندویچ ساز همه کاره بخرید ، زیرا این دستگاه ها به شما امکان می دهند نه تنها ساندویچ های سریع ، بلکه میان وعده ها و دسرهای خوشمزه تهیه کنید. بیشتر توسترهای چند منظوره همچنین می توانند وافل ، پنکیک ، کیک ساندویچ شیرین و خوش طعم ، قهوه ای و حتی دونات درست کنند! اگر اولویت سلامتی است (که امیدواریم!) شما می توانید همه این میان وعده ها را به روشی سالم تر تهیه کنید – با استفاده از آرد غلات کامل ، شکر و روغن کمتری ، میوه بیشتر و ادویه جات سرشار از آنتی اکسیدان ها و …

 





:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: